Glitter and Doom

Jeg antar at jeg, som alle andre, må blogge litt om forelskelse og sånn.

Jeg har nemlig en temmelig fin kjæreste.
Han har akkurat blitt kjæresten min.
Han har krøller og synger i dusjen.
Også ler han en del. Og det er fint.

Sammen ser vi sånn ca slik ut:

Kjæresten min har ikke grodd fram superbarten sin riktig enda,
så han får låne håret mitt.
Det er egentlig helt greit.

Hvordan kjæresten min egentlig lurte meg med på å bli kjæresten hans vet jeg ikke. Jeg vet bare at jeg er skikkelig glad for at han gjorde det, og for at han ikke har oppdaget hvor håpløs jeg er riktig enda.

Jeg er forelska i kjæresten min.
Det er skikkelig skummelt.
Og enda mer fantastisk.

David, du er finast.

3 responses to “Glitter and Doom

  1. DU er finast, Ragni. Du er finere enn jeg noen gang kan bli.

  2. Jeg ventet på at du skulle skrive om pus.

    Dere er så kjempefine.

  3. Jeg liker dette meget godt <3

Legg igjen en kommentar

