things worthwile need time to grow

Mornin’ 2 u.

Det er bittelille julaften. Jeg skal jobbe. Julegavene er snart i boks, men tviler på at de blir levert ut tidsnok i år. Det er snø ute. Ikke mye, men nok til at jeg er takknemlig. Snø på julaften er fin snø. All annen snø er bare kald.

I går var det 21.12.09. Da hadde jeg og pus 1-månedsdag. Jeg har ingen übersøte nye bilder å legge ut av oss to sammen, for jeg har ikke sett ham siden 22.11.09. Avstandsforhold er mye stress. Men pus er fin.

Jeg får julefeiring med begge foreldrene mine i år. Julemorgen hos pappa, julekveld hos mamma, og julenatt hos pappa igjen. Hvem hadde vel trodd på det utfallet for bare to uker siden?

Jeg tror kanskje det er nok random oppdateringer for i dag. Jeg er stuptrøtt og skal på jobb om halvannen time.

God Jul, mennesker.

One response to “things worthwile need time to grow

  1. sv: Hih, gleder meg til å se den! Åh, teit bror :<

Legg igjen en kommentar

