hjartesmil

om jeg var en farge skulle jeg være blå.

og om jeg var et nummer skulle jeg være fem.

om jeg var et dyr skulle jeg være en sau.

om jeg var en sang skulle jeg være Hun Er Fri.

om jeg var et klesplagg skulle jeg være en sommerkjole.

og om jeg var en sko skulle jeg være en nedskriblet converse.

om jeg var et vær skulle jeg være snø.

om jeg var en kjent person skulle jeg være drew barrymore.

om jeg var midt i en drøm skulle jeg være den delen med sommerfugler og sommer.

om jeg var ei disney-prinsesse skulle jeg være Ariel.

om jeg var en drikk skulle jeg være bringebærsaft.

om jeg var en type mat skulle jeg være rosiner.

og om jeg var ei årstid skulle jeg være sommer.

om jeg var et fotografi skulle jeg være gammelt og gjemt bort i noens lommebok.

om jeg var en blomst skulle jeg ha vært en skogsstjerne.

om jeg var et instrument skulle jeg ha vært en panfløyte.

om jeg var en smak skulle jeg være peppermynte.

om jeg var ei lukt skulle jeg være kaffe.

om jeg var en følelse skulle jeg være undrende.

takk, HJARTESMIL, for fin liste

One response to “hjartesmil

Legg igjen en kommentar

