Update much?

Jeg glemte nesten at jeg bør oppdatere litt bare sånn for moro skyld.

  • Jeg har kommet inn på Åsane Folkehøgskole i Bergen.
    Jeg skal gå på Skriveverksted i skoleåret 2010/2011.
    Jeg gleder meg helt himmelsk mye.
  • Pus og jeg har passert tre måneder sammen.
    Det har vært tre fine måneder, selv om det blir mye savn.
    Hanersåfin.
  • Jeg tror kanskje jeg har blitt fylkesleder for Østfold RU. Men jeg er ikke sikker.
    …og det er jo litt småskummelt.
  • Jeg leser masse Frode Grytten. Men jeg må ta pauser, for av og til blir jeg så lykkelig at det kjennes ut som om magen min skal vrenge seg og la sommerfuglene bryte seg fri og rømme.
  • Jeg er fremdeles vegetarianer. Og trives meget godt med det. Bønner er supernom.
  • Jeg er i Bergen nå. Vinterferie er herlig.
    (det som ikke er fullt så herlig er at jeg må hjem klokka fire i dag…)
  • Jeg må begynne å spare opp penger. Det kan bli.. interessant. Wish me luck.
  • Jeg har verdens fineste. Han er sjukt teit, og føles trygg og varm.
    (også passer han på så nesa mi ikke blir for kald)

Hihi. Nå var jeg flink. Og nå skal jeg være enda mer flink, og skrive på reklameanalyse, dusje, pakke ferdig kofferten og busse inn til bergen sentrum. Så skal jeg kysse på tidligere nevnte pus før dørene på toget mitt begynner å pipe og mase om at det er på tide å dra. Jeg håper det er et cafévogn-tog. Da skal jeg kjøpe den største koppen med kaffe jeg kan finne, og bruke turen på å skrive fornuftige ting i en ikke-fullt-så-fornuftig notatblokk.

Legg igjen en kommentar

