Phuh.

1200 ord med reklameanalyse. Jeg er sliten. Heldigvis finnes det te, druer og kiwi, fine pappaer og søte lillebrødre, og fantastiske nye TV-serier som Nurse Jackie. Nå skal jeg runde av kvelden med bittelitt zeldaspilling, men så må jeg sove. Lang dag i morgen. Igjen.
Gief påske plz?

Jeg vil forresten bare fortelle en ting til. Jeg gikk ute i dag, i sol og noe som kunne minne vagt om vårvarme, og det kom en småkald bris og løftet litt på kjolen min. Kjolen reagerte ved å danse en beskjeden, liten gledesdans som bare jeg fikk se. Det var et av dagens fineste øyeblikk. Som om våren nappet meg forsiktig i skjørtekanten for å si at den var på vei. Jeg føler meg som en budbringer med nytt om vår. Som om våren valgte meg til å bringe budskapet videre. Og det har jeg jo egentlig gjort nå. Er ikke det flott, kanskje?

Legg igjen en kommentar

