srsly?

Jeg henger meg aldri på bloggkonkurranser, men disse små monstrene var så søte (akkurat som eieren av bloggen) at jeg ikke klarte å la være.


Det er siljesreise.blogg.no som arrangerer konkurransen, og man kan vinne en valgri liten sjarmør. Jeg har skikkelig lyst på den som er rosa med bart. Søtast!
For dere som lurer på hvor monstrene kommer fra, kan jeg forklare at Silje har laget dem selv. Hvis du ikke gidder å konkurrere, men heller bare vil kjøpe alle sammen nå med en gang som den grådige kapitalisten du er, finner du dem på mmonster.epla.no. (det er eventuelt mulig å klikke seg inn der, titte og bare kjøpe én eller to, altså. men jeg benyttet anledningen til å kjefte litt på kapitalister og sånn. jeg gjør det en del)

One response to “srsly?

  1. Hihi, fint innlegg. Kjekt at du deltar! :)

Legg igjen en kommentar

