win.

Jeg er ikke dødssjuk, jeg har bare fått veldig kjipe medisinbivirkninger.
Letta. I guess.

I dag er det to uker til jeg reiser til Bergen. Akvariet der har fått haitunnel. Jeg kjenner det kribler litt i magen bare av å tenke på det. Forrige gang jeg var i en haitunnel måtte jeg dras ut igjen etter armen, av en meget irritert Andreas. Tror ikke du skal se bortifra at noe sånt kan gjenta seg. Haier er så amazingly awesome.

Mens jeg er i Bergen skal jeg prøve å få sett Alice in Wonderland – 3D sammen med pus. Egentlig hadde jeg lyst til å løpe til kinoene på premieredatoen, men det passet seg ikke sånn, og nå tror jeg bare at jeg skal vente.

Som du kanskje skjønner, gleder jeg meg masse til å dra til Bergen. Selv om togturen blir skikkelig kjip. As usual. Heldigvis har jeg lånt Mannen Som Elsket Yngve. Det hjelper masse.

Sånn. Nå har jeg blogget om.. ingenting?
Altså, jeg har jo blogget om noe, men det var ytterst lite av det jeg skrev som var verken meningsfylt eller interessant. Sånn går det når man blogger kun fordi man føler at man må.

OH. Jeg kan jo nevne at jeg har tilbragt en del tid på chatroulette i det siste. Spennende saker. Det er så mye sjuke folk der ute.

One response to “win.

  1. Alice i Wonderland var passe bra, jeg skal se den en gang til for å få den til å blir bedre…. For egentlig likte jeg den, men filmen var bare ikke som jeg hadde trodd :)

Legg igjen en kommentar

