Hei.

Jeg har en hjemmelørdag. Delvis fordi jeg har veldig opptatte venner, men mest for nedstressingens skyld. Det er egentlig temmelig fint. Jeg har altfor få ikke-gjøre-noe-dager.

Jeg er veldig positiv i dag. Det er så mye som er fint. I kveld skal jeg lage bønneburgere for aller første gang, og se en teit lørdagsfilm med pappa. Så kan jeg sms-mase på pus med jevne mellomrom. Jeg liker å sms-mase på pus. Og i dag har jeg litt ekstra lov, for pus og jeg har firemånedersdag i morgen og det gjør meg så glad og full av sommerfugler at jeg må sende masse meldinger for å få det ut av systemet og unngå å sprekke av kjærleik og rosa skyer.

hjartesmil er også en fin ting som gjør denne dagen litt ekstra flott.
det samme er poirot.

også skriver jeg om dette:

og dette:

og bittelitt om han her:

ha en fortsatt fin lørdag, people.

One response to “Hei.

  1. Du er fantastisk. Herregud. Hjartehjartehjarte.

Legg igjen en kommentar

