jada

Alt er ikke jævlig altså. Jeg har det fint. Jeg er allikevel både sliten og forvirra så det holder, og vet ikke hvor mange flere kamper jeg orker å kjempe. Ferien var altfor fin. Jeg skulle ønske hele resten av livet mitt kunne være sånn som den var. Rolig, ubekymret og full av kjærleik, nærhet og glede. Jeg kom hjem i går, og lengter allerede etter å dra tilbake. ..men nå skal jeg ikke rable ned denne bloggen helt med abstrakt klaging. det bare har en tendens til å bli sånn sent på kvelden når ting er litt teite og litt fine og veldig, veldig håpløse.

natta

2 responses to “jada

  1. Sov godt :). Du fortjener det

  2. God helg til deg også :)

Legg igjen en kommentar

