oisann

det har blitt mai.

jeg har vært i bergen og stalket fine bloggere (egentlig blogger. i entall. og hun er supersøt!) og en enda finere anja og en kjærestepus som er absolutt finast.

jeg er ferdig med tentamnene, men ligger etter med leksene.

jeg gleder meg mer enn noensinne til folkehøgskoleåret mitt.

jeg har funnet ut at jeg har hint av både utmattelsessyndrom, angst og depresjon. det må man bare takle.

det er snart 17. mai. jeg liker ikke 17. mai…

det er snart sommerferie. det liker jeg.

i sommer skal jeg hit og hit og hithvor skal du?

og forresten.. jeg må bare dele et bilde av kjæresten min med dere:

er han ikke søt?

One response to “oisann

  1. hihi, så fint! Men det kan me gjerne gjere! Berre gi ein lyd når du er i Bergen igjen (:

Legg igjen en kommentar

