Siden sist…

… har jeg strevd med å takle kyssesyken. Leveren min er kaputt, og jeg er isolert her hjemme på ubestemt tid. Hadde aldri trodd at skolefri kunne være så kjipt. Jeg savner sosialisering og sol og vind i håret. Bli frisk, kjære lever. Please?

… har jeg offisielt klart å holde på en kjæreste i hele seks måneder. Verdens fineste halvår. (Og verdens fineste kjæreste.)

… har jeg vært på jobbintervju for mcdonalds. Grøss. Jeg tror egentlig ikke jeg vil utdype det noe  mer.

… har jeg giret meg selv opp på folkehøgskoleåret mitt. Jeg gleder meg supermasse, både til å begynne på skolen og til å få bo i Bergen.

… har huset nede i gata blitt malt. Jeg aner ikke når de gjorde det, men plutselig var det bare grått. Alt forandrer seg så fort når man er ute i verden så sjeldent.

… har broren min plutselig fått fjortissyndromet. Noe som både er forferdelig underholdende og ufattelig irriterende. Jeg får likevel ikke lov til å klage, for han er enda ikke på langt nær så ille som jeg var.

… har Carl I. Hagen nok en gang vist seg fra sin beste side i media, og dratt familiekrangelen sin fram i media. Way to go, Carl. Det skal allikevel gis ros for at han har funnet andre å kjefte på enn innvandrere. Transvestitter er jo fine å variere med.

… har Spotify vunnet en (enda større) plass i mitt hjerte. jeg har funnet masse ny musikk, og har samtidig gravd fram en av spillelistene fra i fjor. I tillegg er jo den nye, oppdaterte og fjezboktilknytta versjonen en drøm. Fjorårets sommerliste er forresten her.

Legg igjen en kommentar

