I dag har jeg…

… klippet av meg nesten alt håret, og fått en lett og sommerlig følelse i hodet.

… pyntet meg i prikker og med sløyfe, og malt øynene svartere enn på lenge.

… vært i Oslo og ropt ut alle ordene i Hun Er Fri sammen med Raga Rockers.

… blitt vist fram på storskjermen i Frognerbadet med drømmende blikk og musikk langt inn i sjela.

… spist to kuler is fra Ben & Jerry’s, selv om den ene smakte helt feil fordi pappa ikke kunne huske hva han skulle spørre etter.

… hatt vondt i høyre nyre, selv om legene sier den er frisk nå

…. smilt til gamle damer som passerte og lyste opp når de så at jeg hadde kjempelite hår, som i tillegg var rødt og akkompagnert av en flagrende sommerkjole.

… kjøpt MOJO-magasinet, der Tom Waits har vært gjesteredaktør denne måneden. (det fulgte med en waits-komponert cd. hjerte.

6 responses to “I dag har jeg…

  1. Hei sann! håper isen smakte godt! Hvordan var Raga Rockers!?

    Hilsen «Ben & Jerry» :-)

  2. Det er ei skogsstjerne (: Eg fann den bak blokka på Sletten, men der var berre ein. Ååååh! Så utruleg hærleg med kort hår igjen! Eghar vurdert lenge om eg skal klippe meg kjempekort (hadde slik bob med øyrene før og pannelugg) men så finn eg aldri heilt tida og impulsiteten. Kanskje ein gong snart igjen, forhåpentligvis. Følelsen av det er fin (:

  3. oooh hørtes artig ut! er bildet med det nye håret? :D stilig!

    sv: tusen takk! :D flott at du er pesce da =)

  4. OPETH <3 <3 <3

  5. radiofuckingstar

    Takketakk. <3

Legg igjen en kommentar

