… selv om ting suger

Hei. I går skar ting seg igjen. Big time. Jeg går ikke innpå hvordan, i hvertfall ikke i dag. Jeg er ikke lei meg eller sinna sånn som jeg pleier. Jeg er bare… tom. Jeg har gitt opp. Hvis de menneskene er ferdige med å prøve er jeg ferdig også. Nå er det tretten dager til jeg flytter, og da er de i mine øyne ute av mitt liv.

I går var jeg hjemme alene hele kvelden. Tom, alene og engstelig. Jeg roet nervene ved å bake. Jeg fikk ett brett med små cookies, og ett brett med polarbrød-sized cookies. Omnom. (Jeg trenger hjelp til å spise dem opp, though… Noen som melder seg frivillig?) Selv om baking hjelper betraktelig på angst og nedstemthet hjalp det ikke nok til at jeg fikk sove til normal tid. Klarte endelig å få litt søvn nærmere fire. Nå sov jeg riktikgnok til kvart over tre i dag, så da er det vel greit. Takk gud for de tretten feriedagene jeg har igjen som nå må brukes på å snu døgnet tilbake til skolemodus.

Forresten… Lørdag 21. august har jeg flyttefest i nesparken. Facebookevent HER. Har du lyst til å komme har du lov til å komme – så enkelt er det.

… det kommer bedre blogginnlegg snart, altså. .. tror jeg.

Legg igjen en kommentar

