Hei fine.

Dette er et innlegg til kjæresten min. Den superfine, krøllete bergenserkjæresten min. Han jeg ingikk en gjensidig avtale med om at vi ikke skulle bli klissetekjærester på nett. …jeg beklager virkelig, pus.

Jeg ville bare si tusen takk. For at du er fin og herlig og holder ut med meg. Nå er det bare ti dager igjen til vi bor i samme by, i stedet for 600 km fra hverandre.  Tanken gir meg litt sommerfugler i magen, egentlig.

Og nå skal jeg slutte å skrive. Før jeg blir helt overdrevent klissete.

(jeg elsker deg)

3 responses to “Hei fine.

  1. awww ragni. jeg elsker sånne små søte kjæresteinnlegg. ikke sånn, ååååå du er alt for meg osvosvosv, men dette var trivelig.

  2. <3

    sv: Hurra! Kult at du likte det :-)

  3. / converse med ullsokker har funka for meg de siste fire åra, hele året, så ja du har nok rett. men skopar nr tre, de svarte helårsskoa, må jeg nok bruke på skolen ettersom det er kleskode. takkfortips om støvler! hadde jeg helt glemt. kanskje jeg kjøper meg noen der nede, vi får se.

Legg igjen en kommentar

