Snart klar…

Jeg har snart fått orden på alt som må kjøpes, pakkes og fikses før avreise. Utrolig deilig!

Jeg har fått utdelt lån og stipend av lånekassa.
Jeg har betalt første avdrag av skolepengene.
Jeg har tømt begge rommene mine for gammelt skrap,
og gitt det ene til Sverre – som raskt og effektivt tømte
det for mine ting og fylte det med diverse spillmaskiner.
Jeg har robbet IKEA for bestikk, plastkopper
som skal tåle en klumsete ragniperson,
skittentøyskurv(dvs handlenett fordi kurvene var så stygge) og andre småsaker.
Jeg har kjøpt inn «fornuftige» regnstøvler, et fænsi sett med regntøy og en supervarm fleecejakke som kan brukes på tur.
Jeg har fått romkamerat. (1 stk superfantastisk Yri Amanda fra Stavanger)
Jeg har fått tilsendt vegetarguide for Bergen (takk, Yri!).

Noe er riktignok ikke på plass riktig enda…

Jeg har IKKE nok klær. Undertøy, tights og sokker må jeg snart få tak i.
Jeg har IKKE satt opp avtalegiro for skolepenger enda.
Ekleekle nettbanken sin feil.
Jeg har IKKE begynt å pakke ned ting. Hvor skal man liksom begynne?
Jeg har IKKE helt oversikt over hvordan avreisen blir, og hvem som blir med.

Og sist, men ikke minst.. Jeg har IKKE hatt flyttefest enda! Lørdag blir det liv i Nesparken, folkens! Begynner å kjenne at jeg gruer meg til å ta farvel med folk nå, men det håper jeg å slippe å tenke på før festen er ferdig og folk har dratt hjem.

One response to “Snart klar…

  1. Jeg har ikke lest dette før! Fine du <3

Legg igjen en kommentar

