5 dager igjen.

Ahhh, lykkerus.

I går var vi 20 lykkelige personer i Nesparken. Det var mojitos, brus og pizza, og alle var venner og været var nesten perfekt og jeg hadde det så utrolig fint!  I dag mangler folk tepper og skinnjakker og alt mulig rart, og noen kom ikke hjem før sola hadde stått opp. Vellykka kveld.

Jeg har nesten ikke lyst til å dra, nå som jeg har blitt minnet på hvor fantastiske vennene mine er. … Aller helst vil jeg dra og ta dem med meg. Uheldigvis kan man ikke få alt her i verden. Visstnok.

Heldigvis skal jeg hjemom i ferier og the occasional weekend. Hvis ikke de glemmer meg helt mens jeg er borte kan det jo hende jeg får overtalt dem til å sette av litt tid til meg i anledning hjemmebesøk. … HINTHINTHINT.

Nå har jeg tilbragt en dag med søte RU-mennesker og en veldig søt Kristin. Er sliten og trøtt, og skal prøve å få lagt meg snart.

I morgen må jeg muligens begynne å pakke ting ned i esker og lage lister over alt som må kjøpes inn i sistelitenshopping. Nå er det ikke lenge igjen!

… dette ble et slightly random og usammenhengende innlegg. tilgi meg, ikkeeksisterende hopetall med blogglesere. tilgi meg.

One response to “5 dager igjen.

  1. Kommer til å savne deg så masse. <3
    (kandupakkemegnedikoffertenliksom?)

Legg igjen en kommentar

