monroe hips

Herregud, så fort dagene går. Jeg har alt vært her i en uke nå. Ting har falt litt på plass (vel, for det meste har ting falt ned på gulvet på rommet mitt, så det ser virkelig ikke ut. heh.) og jeg har møtt masse fantastiske mennesker.

I går var det lørdag – og elevkveld. Alle de sju internatene danset, sang og lo på scenen i gymsalen. Etterpå dro folk litt til alle kanter, og jeg endte opp med kortspill og latterkramper i superkoselige internatrom med superkoselige mennesker. Hadde en herlig følelse i magen hele kvelden, og satt oppe til klokka ble tre.

I anledning lørdag og internatkveld fikk vi forresten kake. Silje, en av jentene her på huset, viste seg å være en kløpper på rullekaker. Hun lagde to vanlige og en glutenfri. Hvor snilt er vel ikke det? Uheldigvis oppfører glutenfrie melblandinger seg rart når man baker med dem. Jeg kan jo legge ut et bilde av kakene og la dere gjette hvilken av dem som var min…


Velvel, den smakte ihvertfall godt!

I dag er det strålende solskinnsvær. Jeg skal ut og nyte det enda litt til. Dette er tross alt Bergen – man vet aldri når neste regnsky melder sin ankomst.

Legg igjen en kommentar

