Hei folk.

Jeg våknet opp i dag med en hake mer enn jeg pleier å ha. Ikke fordi jeg har lagt på meg ekstremt mye over natta (tror jeg), men fordi hele halsen har hovnet opp og er vond og teit. Jeg synes umåtelig synd på meg selv i dag, og skal derfor bruke sykdommen som unnskyldning for mangel på blogging. (selv om bloggmangelen har holdt på mye lenger enn dobbelthaken…)

One response to “Hei folk.

  1. // Ja det er mye god vegetar mat der ute. Jeg fant alle oppskriftene jeg prøvde på veg.veg.no. Der var det masse godt. Neste gang jeg lager mat skal jeg helt klart legge ut oppskrift :)

Legg igjen en kommentar

